§ 1.
Postanowienia ogólne:
- Nasza firma zajmuje się świadczeniem usług edukacyjnych w postaci pomocy w przygotowywaniu opracowań o charakterze naukowo – technicznym na zlecenie klienta oraz prowadzeniem kursów pisania prac zaliczeniowych, licencjackich oraz magisterskich.
- Opracowanie sporządzone przez naszą firmę, bądź przygotowane w trakcie trwania kursu określonego w art. 1, może być wykorzystywane jedynie w zgodny z prawem sposób, w szczególności stanowić pomoc dla przygotowania własnego opracowania naukowego.
- Na podstawie odrębnych umów możliwe jest udzielenie licencji na posługiwanie się tekstem, bądź przeniesienie na klienta praw autorskich związanych z opracowaniem.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystanie materiałów przygotowanych przez naszą firmę.
- Spory powstałe w związku z wykonywaniem zamówień strony podadzą pod rozstrzygnięcie sądowi właściwemu dla siedziby Wykonawcy.
§ 2.
Zamówienie:
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Zamówienie zostaje przyjęte w formie elektronicznej via e-mail.
- Umowa zostaje zawarta w chwili potwierdzenia przyjęcia zlecenia przez zleceniobiorcę.
- Realizację zlecenia rozpoczynamy w momencie wpływu zaliczki na rachunek zleceniobiorcy.
- Ustalony termin realizacji jest terminem prognozowanym. Termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od zleceniobiorcy.
§ 3.
Realizacja zamówienia:
- Realizacja zamówienia odbywa się etapami.
- Wszelkie ustalenia między stronami dotyczące w szczególności zmian w przedmiocie zmiany struktury pracy, bądź innych istotnych elementów zlecenia powinny zostać przez klienta potwierdzone e-mail’em.
- Realizacja zlecenia odbywa się na podstawie oraz zgodnie z przygotowanym przez firmę, zaakceptowanym przez klienta planem pracy, bądź planie pracy przesłanym przez klienta.
- Realizacja zlecenia odbywa się na podstawie ogólnodostępnych opracowań naukowych oraz nienaukowych dotyczących meritum tematu.
- Odpowiedzialność za wszelkie zmiany mające wpływ na cenę opracowania, wynikające w szczególności ze zmiany planu pracy w trakcie realizacji zlecenia ponosi zamawiający.
- Brak jest możliwości rezygnacji z zamówienia, w związku z faktem poniesienia przez przyjmującego zlecenie kosztów opracowania.
- Odbiór opracowania możliwy jest w formie elektronicznej via e-mail po wcześniejszym opłaceniu zamówionej części, bądź całości opracowania.
- O ilości stron przesłanych do sprawdzenia decyduje zleceniobiorca.
- Zamawiający może zgłaszać poprawki i reklamacje do dwóch tygodni po wysłaniu do niego zamówienia.
- Poprawki wprowadzamy tylko po przesłaniu pliku MS Office Word zawierającego zamówienie wraz z komentarzami (zakładka recenzja – nowy komentarz).
- Istnieje możliwość jednokrotnego wprowadzenia bezpłatnych poprawek.
- Komentarz powinien zawierać szczegółowy opis problemu (błędu).
- W przypadku wykrycia w zamówieniu współczynnika plagiatu wynoszącego powyżej 20%, klientowi należy się bezpłatna poprawa.
- Podstawą do uznania reklamacji zbyt wysokiego współczynnika plagiatu jest dostarczenie przez klienta pełnego raportu z systemu plagiat.pl.
- Wpłacenie zaliczki na kolejny rozdział/zamówienie jest równoznaczny z akceptacją poprzedniego.
- W przypadku nie odebrania całości zamówienia zleceniobiorca ma prawo do jego publikacji.
- Zamawiający, który nie odbierze swojego zamówienia w ciągu dwóch tygodni od otrzymania zawiadomienia o tym iż jego zamówienie jest gotowe do odbioru traci prawo do darmowych poprawek.